Sezenkumsal92 benim de baston model 4.aydan beri kullanıyorum çok memnunum emniyetli ve sırtı 3 kademeli olduktan sonra doğumdan itibaren de kullanilabilir illa basit bir baston model düsünmeyin. Ve travel sistem kim aldıysa ilk aylarda çok memnun sonra ise agirligindan şikayetçi oluyor . Yine baston modele dönülüyor yani . Bu yüzden kaliteli bir baston model alın derim .
Şekli sizi yanıltmasın kullanışı daha önemli benim evim 4.kattaydı tek başıma indirip cikariyordum bebekle tek başıma katliyordum. Parçaları yıkayabiliyor, leke tutmuyor kisin bacakları üşümesin diye önüne ayrı bir parça takabiliyorum. Markası drago baby 500 tl ye almıştım geçen yıl.