BiciNanaMusi merhabalar benim de oğlum 3 aylık Kemalpaşa da sünnet ettirmeyi düşünüyoruz duyduğuma göre herkes çok memnun kalmış. Peki süreç nasıl oldu? Ön muayene oldunuz mu? Lokal anestezi mi uygulandı? Bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden