yusufeslem Deletedmom324 ben orada yaptırmadım ama bebeğim 48 günlük doğduğunda onlar bize gelip bilgi fiyat verdiler
nnarcicegi Devlet hastanesinde yaptıran yok sanırım ☺️ Ben bugün gittim Bebeğim 39 günlüktü. İkinci ay aşısı var ondan sonra yapalım dedi. Sizin doktorlar böyle bir yorumda bulundu mu?
BiciNanaMusi nnarcicegi salı günü kemalpasa devlet hastanesinde sünnet olduk biz çocuk cerraha çok şükür ne ağrımız oldu ne sizimiz hiç bişey anlamadık sanki hiç sünnet olmamış gibiydik😊 bu arada 3 aylık oğlum
Mrym61 bng_bng İzmir Kemalpaşa devlet hastahanesinde yaptırdık ücretsiz üstelik başhekim yaptı çok memnun kaldık
BiciNanaMusi Mrym61 yaaa siz ne zaman oldunuz acaba bizde salı günü sünnet olduk bizde çok memnun kaldik 😊
Bulutannesii Mrym61 başhekim doktorun adı neydi acaba? Bir de anestezi ve dikiş var mıydı biraz bilgilendirir misiniz?
Eymenneri Muğla devlet çoçuk cerrahisinde yaptırdık hiç bir ücret ödemedik 2aylıkken yaptrdık şuan 3 aylık
Numanveosman Cagatayinannesi bende medicalpark bahçelievlere gidiyorum orada doğum yaptım ama sünnette kararsızım. Rutin kontrollere hangi doktora gidiyorsunuz? sgk yada özel sigorta geçmiyormu sünnet te 😊 baya bir sordum 🙈
Cagatayinannesi Numanveosman bizim özel sigortamız var hiç-bir ödeme yapmıyoruz irina hnm da doğum yaptım sezeryan memnunum oğlum için de pınar hnm var ona gidiyoruz gayet iyi memnunuz 😍 sünnette ali tolgay var Orda onda yaptık oda ücretsiz
Numanveosman Cagatayinannesi evet bizimde özel sigorta var bende meral hoca da doğum yaptım. Pınar hanımdan memnun kalmadım.🤦🏻♀️ Çocuk doktorumu değiştirdim.
gozdearas Cagatayinannesi merhaba, yarın oğlum da sünnet olacak Ali Tolgay yapacak doktordan ve hastaneden memnun kaldınız mı iyileşme süreci nasıl oldu çok gerginim 😔 biraz bilgi verebilir misiniz 🙏🏼