degerlibiri evet emziriyordum bizimkide bağımlıydı hatta ben sırf emzirme yüzünden Doğumdan 2 ay sonra 20 kilo verdim aldığım hepsi gitmişti saat başı emdi 3 ay boyunca. Malesef emzirme dışında bide ayakta sallayarak uyuma alışkanlığı var ama gece yoktu bende yere yatak yaptım ayağımda sallayarak uyutmaya başladım bi gece hiç emzirmedim öyle biberonla süt verdim zaten yaşına girmişti uzun uyumaya başladı .