degerlibiri nazatamina yaaa çok güzel Allah bağışlasın 3 çocuk cesaretim olsa bende 2 kız bir erkek olsun isterdim şimdilik sadece 1 oğlum var 😊
degerlibiri Badehandeyldz benimde oğlum var 14 aylık 2.ci istiyorum ama korkuyorum da bi yandan rabbim sağlıkla doğum nasip etsin size
Mehtap26 ilkgozagrimmm 3 oğlum var Allah olmayana nasip etsin bide eşim 4 erkeğin içinde bı başıma kaldım 😁
Tosbikannesi22 ilkgozagrimmm oglum var 8 aylık 19 haftalık hamileyim belli degıl daha kıza benzetti ler ama net senedi ne yazıkkı
bayankitapkurdu ilkgozagrimmm 2erkek annesiyim. 2018de ilk oğlumu kaybettim. İlkine hamile kaldığım ayda 2.sine hamile kaldım. Çok şükür 🙏🏼
Erdeminannesi19 ilkgozagrimmm 2 yaşında oğlum ve 2 aylık kızım var çok şükür Rabbime hayırlı uzun ömürler versin hepimizin evlatlarına ❤️
Hafsaninannesii ilkgozagrimmm 4 yıl bekledim 1 dusukten sonra tam umut kaybetmişken rabbim bir kız verdi çok şükür allah olmayanlara hayırlısıyla nasip etsin inşallah