Bskulku aynı ben de sizin gibiyim şu içse öksürse panik oluyorum kalbim yerinden çıkıyo. İnsanlar nasıl korkmadan başarıyo acaba. Diyelim ki parmak besin şeklinde vermedik pütürlü devam ettik, sonraları için yutmada çiğnemede sıkıntı olur mu? Yoksa blw, bebeğin kendi yemesi açısından mı daha önemli?