Merhaba kizlar alerji postunu gorunce yazmak istedim 20-25 gundur karninda sirtinda kizariklik var putur putur ilk cigkofte yemiştim o dokundu dedim bida yemedim geçmedi demir ilacina basladik o mu yaptik 1 hafta da onu birakayim dedim gecmedi 3 gündürde süt ürünlerine mi alerji dedim kendim yemegi biraktim bide la roshe kremlerini kullaniyorum biraz azaldi gibi 6. Ayda başladı emin olup oyle doktora gideyim diyorum bende