muhanne Zsnbr alerjik annelerin postlarını okuyun. Ben de oradan çok şey öğrendim. Süt ürünleri haricinde diğer gdalara da tepki veriyorsa bebeğiniz çoklu gıda alerjisi deniliyor sanırım
Zsnbr muhanne Allahım bu ne böyle eskiden böle seyler mi vardı sanki 🤦🏻♀️ Bazen diyorm ne doktora gitseydim nede ögrenseydm ne yiyorsun peki sn
Yademveannesi Zsnbr Aynı durumdayız. İnşaallah takviyelerle vs sütümüzün besin değerini düşürmeden ilerleriz.
Yademveannesi Zsnbr 6 ay 1 yılsa çok iyi. İnşaallah ek gıdaya geçince rahatlatırz. Kusmalarımız bitse.. kilo alımını da etkiliyor. Dnaa eti hiç tüketmiyorum. Kuzu eti yiyorum. Bir de arada tavuk.
Zsnbr Yademveannesi Bnde yemiyim bari napım zaten çoğu şey yenmeyecek baksana 🤦🏻♀️ Cidden bugüne kadar nöyle bsy hc duymamıştım eskiden nie yoktu bu smdi 5 kişiden 2snde var