Hazallllllll zinco kullanmayın derim mühendisinoğlu var instagramda kendi çocuğu rahatsızlandığı için bütün alerjik yada katkılı herşeyi yazıyor bir inceleyin derim,zinco 1 yaş üstü çocuklarda kullanılıyor 0-12 ay arasında birşeyi tehlikeli diye okumuştum o yüzden eşim nurse harvey aldı 20 damla günde 1 kez kullanıyorum sizde inceleyin derim çok sıkışmadıkça ben vermiyorum emzirme sırasında sırtını sıvazlıyorum ve emzirme bittiğinde uykulu olsa bile gazını çıkartıp öyle uyutuyorum,eskiden uyuyunca yatırıyordum arrık böyle yapınca daha az gazı oluyor.Arada adaçayı yağıyla ayakaltlarına masaj yapıyorum o da iyi geliyor