Benim bebeğim de 2 ay 6 günlük nelee çektim ben hala da devam ediyor 3. Ayda bitmesini umud ediyorum😥 canm ben biogaia ve metsil kullanıyorum biogaia akşamları beş damla metsil sabah akşam 8 damla, saatine göre vermeye çalışıyorum hep, onlar biraz toparladı ama bitmiyor tabi🤦 bende yedigime içtiğime dikkat ediyorum yoksa yavrum kıvranıyor, kimyon çayını rezene çayını kendim içiyorum bebeğime vermiyorum, birde çörek otu çayı iyi geliyor ondan da yapıp içiyorum