Sutlac11 Sekerportacali ateş hiç yapmadı ama siz yinede evde ateş düşürücü bulundurun aşıdan sonra bayağı derin uyuyor yoruyor sanırım ama geceleri değiştiaşıdan sonra uyku saatimiz değişti normalde 10:30’da uyurdu 12.01’de uyuyor artık huzursuzluğu da olmamıştı
Sekerportacali Sutlac11 hmmm su an çok huzursuz hafif ateş yaptı ilaca rağmen uyuyor ama hep ağlıyor ayağımda salliyorum
Sutlac11 Buse99810 vücudunun savaşması gerekiyormuş vermememiz gerekiyormuş kontrol edin sürekli sadece
Caglaaermiss Sekerportacali Saat dilimi yok tabiki ama ben de aşıdan 2 saat sonra falan vermiştim calpolun hiçbir zararı olmaz
Aliasil-34 Caglaaermiss aşıyı kendi doktoruna yaptırsam olur mu yoksa illa sağlık ocahı mi yapıyor hastane de yapıyor mu
Caglaaermiss Aliasil-34 Şöyle benim gittiğim özel hastanede aynı zamanda kendi çalıştığım hastane doktorum 2. Ay aşıları devlet bize vermiyor sağlık ocağında yapılacak dediği için sağlık ocağında yaptırdım ama diğer ücretli özel aşıları hastaneler yapıyor