Basulpete Gulcinnn hemşirelerin tavsiyesiyle lansinoh aldım. Avent kullanıyordum ancak o çok meme reddi yapıyormuş hakkaten beboş aventle verdiğimde aşırı keyifle ve hızlı içiyordu mamayı. Lansinohta zorlanıyor haliyle memeden uzaklaşmıyor.
Sumeyyebaglan Kesinlikle meme reddi yaşarsınız. Kaşık biberonlar var onu kullanabilirsiniz veya eds yöntemini araştırın o da kolay olur
Basulpete Gulcinnn beboşum bugün 3. Ayını doldurdu 4. Ayına girdi. Doğumdan 10-15 gün sonra lansinoh kullanmaya başladım.
GnyGms Edaliprensess benim bebeğim de 3 aylık meme mama beraber ilerliyoruZ philps avent biberon kullanıyorum bazen memeyi asla emmek istemiyor ama genelde atak haftalarında yasanıyor bu durum ayakta gezerek göz teması kurarak ve kesinlikle aglarken degil sakinken meme teklifi yaparak atlatıyorum ama gercekten cok yopratıcı.
Basulpete GnyGms bu biberon gerçekten meme reddine sebep oluyor. Bebeğimin her iki biberondan da mama içişine baktım, avent de inanılmaz keyif alarak içiyor hızlı hızlı kendinden geçip. Haliyle memeden uzaklaşıyor.
AlpAnnesi94 Gulcinnn Ben avent kullanıyorum 4.aya kadar gayet iyiydi ama 4.aydan sonra meme reddi oldu size katılıyorum kaşıkla zor oluyor. Alıştırma bardağıyla deneyin bir de