Edaliprensess Eğer benim kızım döndüyse herkesin bebeği döner diye düşünüyorum ya çünkü 2 buçuk ay çok büyük bir ay ve doğduğu günden beri her 2 saatte bir biberon verdik yani şuan emiyor ve anladım ki aslında bugune kadar ben hiç kızımı emzirememişim. Öncelikle 1 hafta gece gündüz ağladım kucağıma alır almaz göğsümü yatırmadan çığlık kıyamet ağlıyordu kafasını diğer tarafa atıp eliyle beni ittiriyordu size sakin olun stres yapmayın demeyeceğim çünkü muhakkak oluyor yapıyoruz. Ağlamasına dayanamadığım için sonunda pes edip biberon vermeye devam ettim Bi süre sonra baktım emmiyor sağmakla da sütüm artmıyor emzirme danışmanı tuttum tabiki onun da yaptığı mucize yaratmak değil eds sistemini önerdi bana ama zaten bebeğim göğsümü tutsa ben eds ile verirdim sadece sütümü arttırmak için bir sürü yiyecek ve ilaç yazdı onlar sayesinde sütüm çoğaldı, sürekli gece gündüz nöbet tuttum başında uyumadım ki o ağlamadan acıkma krizine girmeden uyancak gibiyken göğsümü verdim almadı ağladı mı kaldırdım susturdum evde gezdirdim sonra tekrar göğsümü verdim eşimin döner koltuğu var orda dönerek emzirmeye çalıştım ayakta şarkı söylerken vermeye çalıştım ama en önemlisi bu kış gününde çıplak yattım göğsüm açıktı ve bebeğimi hep kucağımda uyuttum bir akşam yine kucağımda uyurken emzik aradı sanırım dilini emiyordu göğüs ucumu uzattım ve aldı emmeye başladı ama tabi çıplak durmanız lazım ki tekrat kokunuza alışsın, sonra duşa girdik gün aşırı ben kızımı duşta emzirdim eşim bize su tuttu (tabi bu arada çıplak durmaktan tutuldu heryerim) sonra göğsüme alışınca 1 hafta kadar eds ile emzirdim ağzına göğsümü alır almaz beslenme sondasının kablosunu ağzına sokuyordum o şekilde tekrar göğsüme alıştı ama tabi kilo kaybı olmasın diye yada almadan ağlayarak uyuduğunda biberon verdim bianda zsten kesemezsiniz bu bebeğe de yazık etmek olur, acıkınca yer ağlasın diyolar ya bence öylr olmuyor acıktıkca gözü iyice dönüyor ve bize olan güvenleri kayboluyor bence. Sonra bir gün baktım göğsüm aşırı dolmuş sızlıyor edssiz verdim ağzına emdi ve uyudu o günden beri de emiyor ama oda değiştirdim sürekli mutfakta emzirdim salonda, hep aynı yerde kalmak da sıktı benim çocuğumu sanırım bunalıyordu. Göğsüme yatırmadan önce süpürge sesi anne karnı sesi falan açıp sonra yatırdım ama dediğim gibi çok sancılı bir süreçti bu süreçte emmedikçe sinirlenip başını daha çok göğsüme de yasladım ama bunlar yanlış hareketlermiş aslında daha çok ağlamasına sebep oldum. Hep sakinleştirdim pes etmedim biberon de verdim mama da ama bu sürede sütümü de hep çoğaltmaya çalıştım olur da emerse sütüm kesilmesin bukez diye. Ay ne kadar uzun yazdım