Kuzummm Mutluyuvam hipp kullanıyorum pirinçli olandan bir de elmalı sütlü olan var. Pirinçli olan sütle yada formül mama ile hazırlanıyor ben anne sütü ile hazırlıyorum diğeri de suyla hazırlanıyor.
defnesmomm Hatce1344zm müzikli dönence kullanıyorsanız, ona bakarken vermeyi deneyin. Ben o şekilde alıştırdım. Alıştıktan sonra bu yöntemle vermeyi bıraktım.
LilyaBn Hatce1344zm Benim bebeğim 10aylık. Ben şimdilik emziriyorum ek gıdada yiyor. Bir ara kaşık maması kullandık hip marka ama onu sevmedi başka hiç denemedik açıkcası.