Hatce1344zm gazlıydı valla aşırı kolik gbi degıldi de gaz sancısı 3 ay falan yasadık gaz damlası kullandım metsille zinco sonra ıkı bucuk aylıkken bıraktım onları uc ay oluncada azalıp bitti gazı. Kasık mamaları kullanıyorum hipp in elmalı sütlü var suyla hazırlanıyor pirinçli var onuda kendi sütümü sagıp hazırlıyorum sonra üç gün kuralı yapmadım kabak balkabagı havuc patates yogurt yumurta sarısı verdim meyveye sonra gectım muz armut veriyorum o kdr kasmıyorum her seyden az az da olsa tattırıyorum tabi bazı yasak seyler var onları vermiyorum yumurta beyazı bal gibi onun dısında agzına mandalına labne falan damlatıyorum