Prensannesi588 Yani geç döllenme olabilir evet ama bilemedim balım Allahım saqlık wersın yawrunu sana baqıslasın rabbımm ınsallah korkma uzulme rabbımın dedıqı olur Allahım yardımcın olsun ♥️
Derin_kuzu Prensannesi588 bugün bebeği düşermişim hiç haberim olmadan kalp atişini dinlemeye gittim bebek yok ne bebegi boş gebelik dedi doktor düşmüş bebek 😔
Derin_kuzu Prensannesi588 yani gelen pıhtılar cok minik minik ama fazla bı miktarda sizdede mi oyleydi
Prensannesi588 Derin_kuzu evet düşük yaptıqımda oleydı kucuk kucuk pıhtılar gelıyodu zaten ole ole dustu ıste ben progestanı alttan verıyodum
Prensannesi588 Derin_kuzu yani yatış vermesi lazım ben 2 bucuk ay hastanede yattım düşük tehlikem vardı ne kadar deqısık doktorlar var 🤦🏼♀️😔 ya
Derin_kuzu Prensannesi588 bi doktorlada kalmadm hem özele hem devlete gittim vajinal muayene sonrası da cok agrı oluyo kasıkta sonrasi yıne lekelenme sizde ne kadar sürdü bu durum benim 20. Gün
Derin_kuzu Prensannesi588 bilgin için vok sagol en azindan ne oluyor anlaya bildim başina gelen birinin bilhi vermesi daha iyi doktorlar düzgün bişey söylemiyor ve sıkıntıyıda sacede yanindaki asistanina soyluyo belirtmiş olalim diyo bi hastayi bilgilendrme yok
Derin_kuzu Küretaj dıyo kese için cok korkuyorum ilk gebeliğimdede küretaj olmuştum ondada kesede yoktu bebekte cok kotü agrılı sizce kese kendi düşer mi