Karas Aynı beni tarif etmişsin, benimki de bütün gün kucağımda sırtım mahvoldu ama yanlız değiliz herkes aynı hissediyor. 19. Haftadan sonra işler yoluna giriyormuş ve bebeklerimizin yeni özellikleri ortaya çıkacakmış kitaba göre. Böyle kalacağını sanmıyorum, kalıcı olan 4.ay uyku gerilemesi sanırım 😣 Sendromları hiç bitmiyor bu bebeklerin, seninkinin de ağzı akıyor mu? Bir de diliyle diş etlerini kaşıyor şimdiden 🤣 biri bitseydi bari diyorum diğeri başlamadan.