SydNhr 3 aydan sonra uyku eğitimi vermişsiniz,şuan 4ay 12 günlük ve 1 ay uyku eğitimiyle uğraşmışsınız,demekki bi 10 gün kadar güzel uyumuş? doğru mu anladım:) uyku eğitimini 4aydan sonra öneriyorlar o yüzden şuan huy değişimi normal olabilir,yani verdiğiniz eğitimi tekrarlamabız gerekebilir,çünkü bir davranış kaybolacağı zaman en başta azalır sonra eskisine göre aşırı artar sonra azalıp kaybolur.eğitimdeki adı sönmedir….yani uyku eğitimini tekrarlayın…bu,önerim anlattıklarınıza yönelik bir öneri,yoksa ben ağlatılan yada zorlanan uyku eğitimine karşıyım…