Gerçekten buradakileri anlamıyorum artık konuşmak için yazıyorlar resmen açılmamiş mama satılır tabi niye satılmasın , mama fiyatları yükselmiş bütün eczaneler stok yapıyor marketler stok yapıyorlar ben mama bulamıyorum internetten istıyorum gelene kadar uzun sürüyor,tabi yaşadığım yerinde etkisi var ,bende bebelac gold 2 arıyorum satan varsa alırım.