Gonya_42 Edizbeyinannesi burda eşyaya lafım yok ama mama satmasaniz daha iyi sonuçta siz aldınız hiç açılmamış diyorsunuz fakat hadi alan kişinin bebeğinde içtikten sonra bı sorun olsa bunun vebaline nasıl gireceksiniz…
Burcinkznr Edizbeyinannesi mama satmak nedir ya , kusura bakmayın ama ihtiyacı olan birine verin gitsin , etrafınızda illaki ihtiyacı olan birileri vardır 🙏🏻
BaraninAnnesi Gonya_42 ay ne var canım bilinen mamalar zatwn alan kişi markayi kullananlar oluyor genelikte bilerek alıyor yanı. Kutu kapalı olduktan sonra sorun yok herkes satıyor mama Millet hatta açılmışi bile satıyor bazı uygulamalarda😀
Edizbeyinannesi Gonya_42 ürünün son kullanma tarihine daha çok var elimde fazla kalan şeyi neden burada söylemeyim? Heba olmasından daha iyidir. Ben zorlamıyorum ve ya değişik mama kullanın demiyorum kimseye
YasemiNYagmur1 Deletedmom8 Bu Migros’tan. 143 lira ama e bebek de daha uygun 115 lira. 2 adet yarım kilo poşet içerisinde
BaraninAnnesi Deletedmom8 kutuda satılıyor kutuda satılıyor kutuda satılıyor sjdjsjjss az takılayim dedim sabah sabah😜