Damla29
Ben sağlık ocağının verdiğini değilde ocean diye var demir ilacı onu kullanıyorum kendimiz parayla alıyoruz. Dişlerde kararma falan da yapmıyormuş doktorumuz öyle söyledi. Günde 1 ml. Olarak veriyorum şırınga gibi içinden çekmeli zaten direk ağzına damlatıyorum içiyor öyle kustuğu falan olmadı hiç tadını falan mı sevdi artık bilmiyorum ama kaşıkla vermekten böyle vermek çok daha kolay