Bizimkide 6.5 aylıkken aynı bunları yapıyordu. Hatta son 2 gece iyice huysuzlaşmıştı. Ağlayarak uyanıyordu, uykuya dalamıyordu. Damaklarının üstü iyice beyazlamıştı. Artık bir gece iyice kötüleşti belki 2 saat anca uyudu sabah kalktı bir baktım alt damak patlamış. Ondan sonraki 3 gece rahat uyudu. Sonra tekrar aynıya döndü. Bir gece daha aynı şeyleri yaşadık sabah kalktık yanındaki ikinci de patlamış. 1 ay düzeldi. Şimdi üstleri bekliyoruz😁