Lilayda zaten bu kkk aşısının asıl doğru zamanı 1 yaş.fakat 9. Ayda sadece kızamık aşısı oluyolar.ama covidden sebep ülkede su çiçeği,kızamık ve zatürre aşılarında sıkıntı var aylardır gelmiyor.sağlık bakanlığıda sadece kızamık aşısı yerine 1 yaş aşısı olan kkk yı yapın die talimat veriyor sağlık ocaklarına.çünkü biz diyeceğiz ki nasıl aşı yok!ama araştırdım ebede dahil önermiyolar 1 yaş öncesi.o sebeple hiçbir çocukla aynı ortama sokmuyoruz dr isteği ile.sadece çocuklar taşısıyıcı oluyormuş kızamıkta.biz 10. Ayımızı bitirdik ama halen aşı bekliyoruz.size tavsiyem iyi araştırın