Lilayda merhaba ben de oğluma 9 aylıkken yaptırmıştım ek doz olarak. Şu an bebeğim 15 aylık. Geçen gün arkadaşım bilmiyormuş böyle bir aşının olduğunu. Sağlık ocağından hiç hbr veren olmamış. O da birinden duyup sağlık ocağını arayınca yok öyle bir aşı biz yapmıyoruz, zaten gerek yok. 1yaş aşısının aynısı o demişler. Ardından başka bir sağlık ocağını arayınca onlar gelin yapalım demişler. Bayağı bir sorun oldu. En sonunda doktora danıştı. Doktor da bu aşının 1 yaş aşısının aynısı olduğunu, salgın döneminde ek doz olarak konulduğunu. Ama sağlık ocağı yok yapmıyoruz dediyse yaptırmasanız da olur demiş. Yani ben de anlayamadım sanırım bu aralar ülkede pek çok aşıyı bulmak sıkıntı olduğu için ve bu aşı aslında 1 yaş aşısı olduğu için bazı sağlık ocakları aşı yeterli olmayınca önceliği 1 yaşa verip onlara bu aşıyı yapıyor, 9 aylıklara yapmıyor diye düşünüyorum.