Canparem1453 mesleğimle ilgili kimseye hava atmadım. Hava atılacak bir durum olduğunu da düşünmüyorum. Saha da uzun süredir çocuklarla aktif çalışıyorum ve ayrıca kendi kızımı da büyütüyorum. Hanımefendinin yazdığı şeyleri erken teşhis olarak kabul edip değerlendirmeye alırız. Burası çok geniş bir platform herkesin bir konuda fikri var ve bunlar çok ciddi konular. Ben naçizane bilgimi paylaştım, yanlış yönlendirmeler bir çocuğun hayatına dokunabilir