Arkadaşlar herkese merhaba arkadaşımın 11 aylık bir kız bebeği var ismi söylendiği zaman tepki vermiyor,kucağa alınmak istemiyor,öpülüp sarılmaktan hoşlanmıyor,kendi başına saatlerce oynuyor ve annesinin yaptığı şeyleri taklit etmek gibi şeyler de yapmıyor bu belirtileri yaşayan oldu mu yani sizce normal mi ?