Linaduygu06 ay benim oğluma ne demeli tam 3 aylık olacak 22. Sinde ve kesinlikle toy şarkısı olmadan uyumuyor. Başka ninniler denedim başka uyutma yöntemleri denedim ama toyu açınca çocuk uykuya geçtiğini anlıyor ve uyuyor 🤦🏼♀️ yeni nesil çok fena 🥰😂