Kızlar kızım 3 aylık son 2 haftadır benimle uyumak istiyor daha doğrusu 2. Ay aşısında berri beşiğine koydukça uyanıyor yanında ayrıldıkça kalkıp ağlıyor geceleri sürekli Yanyayız bu benim için sorun değil ama yüzün yüzüme değsin istiyor sanırım bende bu kadar yakınlıktan korkuyorum gece bilmeden zarar veririm diye yarı uyanık yatıyorum aşırı yoruldum put gbi yatıp kalkıyorum alışsında istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım