Aybikesuna Kaderikra60 benim kızımda 6 ay 11 günlük dişleri kaşınıyor 4 aydan beri ama bugün ilk defa aşırı sinir de vardı üzerinde kaşınırken böyle mi oldu sizinde çıkmadan önce
Gorkeminannesiii Sinemm18 huzursuzluk başlı başına nedenlerinden kuzum ishal salya iştahsızlık 😳 hepsi var yerleri belirginse gelir az kalmış 😇
Rukiii Gorkeminannesiii benim oğlum da 4 gün sonra 5 ay oluyor yeni patlattı döneminiz nasıl geçiyor bizimki çok yorucu mızmız
Gorkeminannesiii Rukiii alt dişleri kolay atlattı kuzum ama üstlerde bizde sikintiliyiz el ağızda sürekli salya var mizmizlik desen oda var 😬 Rabbim Yardımcılari olsun çok zor bişey onlar için 😧😳 canimizdan can gidiyor bizimde onlar öyle oldukca😐🙏
iki_tospik_annesiii Gorkeminannesiii normal cnm maşallah paşaya 💙 benim oğlumda 4 aylıktı iki alt dişini çıkarttı şuan 8 ay 8 günlük 8 tane dişi war 😂🥰♥️
Gorkeminannesiii iki_tospik_annesiii oyyy maşallah kuzumaa 😍 kolay geçtimi peki sanki üst dislerde sıkıntıli olcak gibi mız mız çünkü
iki_tospik_annesiii Gorkeminannesiii sağol teyzesi ♥️Alt dişler çok kolay geçti cnm ama üst dişler Mafetti doktora kadar git walla çok zor dönemler allah yardımcın olsun cnm 🤲
ktnzehra49 Gorkeminannesiii kızım 4 aylık olduğu gün alttan 2 diş çıkardı 😅😅 şok olmuştum görümce hiç belirtisi yoktu şimdi 8 buçuk aylık üstte 4 altta 2 dişi var ve arkalar şişşş 😅😅
Gorkeminannesiii ktnzehra49 Ayy hiç sorma bende alt dişleri cikardiginda öyle görünce şok olmuştum 😁 beyaz bişey var diyorum eşime oda kusmustur odur dedi 4.5 aylıkken çıkardı benimkide alt dişlerini şimdi üstlerden 3 tane var gözükürde bakalım nolacak nezaman döker 😊😇
Merveberk Bizim dislerdemi geliyoki acaba surekli dis kasiyo agzina ne bulurasa dis kasimak icin aliyo 4 ay 20 günlük 😍
nurcanozturk Bizim doğumda bir tane dişimiz vardi hala duruyor şu an 9 aylık olucak oğlum ve başka diş çıkarmadi☺️
annesinin_kizi Gorkeminannesiii yaa maşallah 🥰🥰 7 ay 18 günlük oldu kızım alt 1 dişi yeni patladı ucu çıktı
Gorkeminannesiii Merveberk huzursuzdu el ağızdaydi sürekli elini kulağına goturuyodu bi gün baktım çıkmış 😬