Bonnusimo kizim 4 aylik hala emzige alismadi canim 6 tane emzik var ilk avent verdik sonra wee baby sonra tomme tippe sonra bakkal emzigi denilen fatos emzik sonra bibs emzik ve en sonuncusu yine wee baby onuda arkadas almis yani tam 6 emzik degistirdik ilk zamanlar gaz damlasi tatli oldugu icin gaz damlasini emzige damlatip veriyodum onla cok azda olsa tutuyordu simdi onada kanmiyo bende vermiyorum artik emzige servet doktuk resmen ayni sizinki gibi benimkide öğürüp atiyo tutmayan cocuk tutmuyor malesef ya