Bonnusimo 2 aylık kızım doğduğundan beri emzik tutturamadım bi. Olmasada olur tabide gerektiği zamanlar oluyor😪 Philps avent Wee baby Nuk Bunları denedik artık yeni alıp denemek istemiyorum hepsinde öğürüyo sizce vazmıgeçmeliyim sizler özel yaptığınız bişey var mı?
daisybebek Bonnusimo Avent sevmedi kızım, çok uğraştım ama nafile. bibs aldım onu da başta reddettü öğürdü ama pes etmedim 2-3 saat sonra reddetmedi zaten uykusu yoksa emzik tutmuyor, uyumak için tutuyor uyuyunca bırakıyor. Bence bibs dene
KoalasMom Bonnusimo Doğduğu gün verdim, 4 aylık oğlum sadece uykuya geçerken kullanıyorum daldığı an ya kendi atıyo yada ben alıyorum ağzından. Emziği verirken damağına doğru verin ve tırnağınızla tık tık ses yapın alır belki 🥰
Bonnusimo mamAras bibs şişiyo ya ayda bir değiştirmek lazım diyolar o yüzden ona bulasmak istemedim acıkcası 😂
Saremmmm Açken verdim bı de komşum avent free flow almamı söyledi verdiğim gibi aldı anne sütü sürüp veren var sallayarak da tutturmayi deneyebilirsin sallanırken anlamaz alırdı benimki 😝😍
Bonnusimo CanK yaa sırf bıraktırması falan yüzünden kendimi teselli ediyorum ama suan yorgunluktan gözü görmüyo insanın tutsa keske diyorum
Bonnusimo cansugn bıraktırma aşamasıda cok zordur sırf şu yorgun günler yüzünden emzik alsın istiyorum ama bıraktırma işi tabide yorar
Bonnusimo sseeddeef bibs sürekli yenilenmesi gerekiyor diye bulasmak istemedim acıkcask cok güzeller ama 😂
Bonnusimo daisybebek bibs sürekli yenilemek gerekiyor diye almadım ya 😂 avent her cocuk tutar dediler diye aldım hamileyken tutmadı 😂
mamAras Bonnusimo hayır ya 6 ayda bir değiştirseni yeter zaten damak yapısına uygun olarak hepsinin değiştirilmesi lazım
sseeddeef Bonnusimo evet biraz maliyetli oluyor bende sonradan farketti 😂 ama 5 hafta kullanılan ve yeni emzik arasında bariz fark var ben inanamadım şişmesine
daisybebek Bonnusimo Valla 2 tane Avent aldım zar zor pekmeze bandık 15 sn sonra yine atıyor 1,5 ay uğraştık olmadı. Evet bibs kauçuk yenilemek lazımmış ama uymasında felan hayat kurtarıyor mecbur alıyoruz