daisybebek Aybersa Bizimkide küçük değil maşalllah zaten gece bi bakıyorım bacakları kıvrılmış kırbağa gibi kalmış ondam mik mik gel Kurtar beni diyor 😝
MrvUras daisybebek Canım ben de 3,5 aya kadar yatırdım, aşağı toplansa da rahat ediyordu onda ☺️ Beşiğine geçtikten sonra bir süre kustu ama mecbur artık sığmıyor. Ayrıca da dönmeye başladı zaten diğer türlü dönmeyi öğrenemeyecek diye de bıraktık
daisybebek Ozgecan06 Neredeyse boyuna ama ben park yatak içinde kullanıyorım ayak bölgesine yastık koydum hatta aşağı inmesin diye ama bu sefer kaysada ayakları kurbağa gibi duruyor 😂
elizabeth daisybebek 6 ay yatması mümkün değil ki 40ı çıktıktan sonra bıraktım ben hep kayıyodu dediğin gibi 😀
Portakal daisybebek sevi bebenin var biz onu almıştık kızım 6 ay olana kadar kullandı kaymiyordu altta destek vardı
Liyam20 daisybebek valla reflu yatagini kullaniyorum diyemi bilemiyorum ama bizim çok kusması olmadi dene canım inşallah sendede işe yarar
OncedenGurme daisybebek kaymaması için altta desteği yok mu? Bebeğim 5 aylık hâlâ gündüz uykularını reflü yastığında uyuyor
Guzelkizimbenim Ozgecan06 benim bebek biraz küçük olduğu için gelmiyor 😂 az biraz ufak dogduda kendileri
Tugbagunes drn5410 ya bizdede reflu var gecmedi acaba yastiksiz yatırınca sorun yasadinizmi malum kusma falan oluo geve sikinti oldumu
drn5410 Tugbagunes ya bizim reflümüz yoktu ama ben ona rağmen 4 ay yatırdım Dr a sordum reflüsü yok gerek yoktu dedi ama 😬
masal28 40 ından sonra yatırmayı bende bıraktım. Battaniyesini aşağı kaycam diye üstüne geçiriyodu çünkü, o korku bana yetti bi daha yatırmadım hiç 😁
Borasmomy daisybebek 2,5 aylık sünnet oldu bıraktık reflü yatağını canım kaydırıp beşikte kendini sıkıştırıyordu ben kumaştan bebek bezine benzer yapıp cırt cırt dikip reflü yatağına montelemiştim 20gün kadar öyle idare ettik kaydırmıyordu kendini ama sünnet olunca bağlayamadım bıraktık
Whiterose daisybebek ilk 3 ay yatması yeterli diye biliyorum benim bebeğim de çok kayardı ama azmettim onda yatırdım hep, vücudu kaysada belden yukarısının eğimli durması önemli arada ayaklarının olduğu kısma alttan hafif yükseklik koyuyordum o kaymasını engelliyordu biraz
Muverrih daisybebek Ben uzerine muslin battaniye sarmadan yatirmiyorum yorganini ayak ucuna koyuyorum sıkıntı olmuyor.
daisybebek Muverrih ben ayak ucuna kalın sert yastıklar koydum illaki kayıyor ayakları bükük kalıyor öylece
pembeninkurku daisybebek benim ki 17 günlük ve kendini aşağı ittiriyor🤦♀️🙄🙄😂😂😂 erken atılmış benim ki😂