daisybebek Bebeğim 2,5 aylık olmak üzere gece ık mık sesler çıkarınca ( gazı var debeleniyor) bi bakıyorum üstünü açmış, aşağılara kaymış kafası iki yan yastığında aşağısında ayaklar başka alemde 🤪🥰 ben nasıl 6 ay a kadar yatıracağim? Sizin bebeler ne alemde
kubra2608 daisybebek benimki de çok kayıyo ya rahat edemiyo ama reflü başlangıcı var gibi o yüzden mecbur yatırıyorum ☹️
Busrabektas daisybebek 6 ay mi? O kadar yatması mümkün degil 40 ndan sonra biz bırakmak zorunda kaldık çünkü kayıyordu top gibi toplanıyordu asagida:)
FrdCN daisybebek benim bebeğim de 1 ayına kadar yattı. şuan yan yastıkları çıkardık beşiğin içerisine yan yastıksız koydum ve sizin dediğiniz gibi gece mıklamasına uyanıyorum bir bakıyorum aşağıya kaymış ayaklarını oynatamıyor 😂
Aybersa Busrabektas 😂 Ayaz 8 aylik suan reflu yastiginda sallıyorum, simdi kaymıyor boyu kadar zaten😁
Serpil51 daisybebek zaten o Aydan sonra olmuyor o yatakla normal beşiğin içinde sünger yatak varsa baş tarafının yatağın altından yükseltseniz olmaz mı
drn5410 daisybebek ben 4.aya girince bıraktım reflü yatağını Dr gerek yok düz yatır dedi çocuk rahat etti sonra döne döne uyuyor o zamandan beri 🤣 bende dik yatırırdım Bi bakardım kaymış yan dönmüş bağırıyor orda kalmış falan 🤣
Tugbagunes drn5410 ya bizdede reflu var gecmedi acaba yastiksiz yatırınca sorun yasadinizmi malum kusma falan oluo geve sikinti oldumu
anne15 daisybebek 6 aya kadar yaturamazsın 🙈 4e kadar yatırdım ben . Geceleride altına bsy koydum düz oldu beşiğin içinde öyle yatırdım
acemianneyimmm daisybebek ben ikinci ayda kullanmayı bıraktım canım. Ayaklarının altına kaymasın diye yastik koymamıza rağmen aşağı kaymıştı ve battaniyesi yuzunu komple kapatmıştı. Yavrumu o halde gördükten sonra daha kullanmadım canım. Kullanmaya devam edeceksen de çok dikkat et sık sık yokla bebeğini
Guzelkizimbenim Benimkide kaydiriyordu hep kendini ayaklarını beşiğin kenarlarına gelecek şekilde yakinlastiriyordum o zamn yapamıyordu sonrada unuttu şimdi 6 aylık hala reflu yatağında uyuyor
Ozgecan06 daisybebek bizim küçük geliyor reflü yatağı ayak kısmından ve dedıgınız gibi aşağıya kaymış oluyor
daisybebek Ozgecan06 Neredeyse boyuna ama ben park yatak içinde kullanıyorım ayak bölgesine yastık koydum hatta aşağı inmesin diye ama bu sefer kaysada ayakları kurbağa gibi duruyor 😂
Guzelkizimbenim Ozgecan06 benim bebek biraz küçük olduğu için gelmiyor 😂 az biraz ufak dogduda kendileri
daisybebek Aybersa Bizimkide küçük değil maşalllah zaten gece bi bakıyorım bacakları kıvrılmış kırbağa gibi kalmış ondam mik mik gel Kurtar beni diyor 😝
Prenses_annesi22 daisybebek 🤣aynısı bızde var daralınca tekmelıyor ustundekını ellerını emıyor bı bkyorm asagı kaymış 😁
Liyam20 daisybebek benim bebegimde 2 ay 9 gunluk ayni dediginiz gibi oldu reflu yatagini park yatagin icinde kullaniyordum kendimce soyle bi cozum buldum reflu yatagini koydum uzerine ince bi sunger koydum gene egimli yatagi ama kaymiyor
daisybebek Liyam20 bende park yatağın içinde tutuyorum reflü yatağı bana bir şekilde nedense sağlıklı ve güvenli geldiği için bırakmak istemiyorum dediğin gibi yapmaya çalışayım
Liyam20 daisybebek valla reflu yatagini kullaniyorum diyemi bilemiyorum ama bizim çok kusması olmadi dene canım inşallah sendede işe yarar