Mom62636362
Günaydın tatlı ikiz annesi seninle konuşuyoruz sürekli .Sana tavsiyem 6 aydan önce yaptırman benimde bi kız bi erkek prematüre doğdular 33 haftalık.3aylıkken yaptırdım çok çok rahat ettim .En önemliside 6 aydan önce lokal anestezi yapıyorlar ve sonrasında sadece antibiyotik krem kullandık başka ağızdan antibiyotik kullanmadık.