Muverrih çok da erken değil aslında, siz erken deyince yenidoğan sünneti zannettim. Doktorlar en iyi zamanın bir aylık olduğunu söylüyor, en geç de 3 aylıkken yapılması taraftarı, konuştuğum bütün doktorlardan öyle duydum.
Biz yenidoğanken, 1 aylıkken, yaptırdık, iyi ki de öyle yaptırdım. Çok araştırmıştım bu konuyu zaten, en mantıklısının böyle olduğunu düşünüyorum. Zira hem iyileşme süresi çok çok kısa oluyor, hem çocukta travmatik bir olay olarak kalmıyor.