nursocum Dyt_ayse Benim oğlumda suluğa geçtik geçeli çok içiyor anlamadım hoşuna mı gidiyor acaba gerçekten susuyor mu 🤦🏼♀️
Dyt_ayse nursocum ben bardakla veriyorum çünkü bazı bebeklerde suluk suyu ilgi çekici hale getiriyor gözlem yapmak zorlaşıyor diye
Adileeee Dyt_ayse benim oğlumda 16 aylık sürekli biberonu doldurtup su içiyor deli gibi bazen bezi okadar şişiyor ki anlatamam ama çok hareketli oldukları için sanırım
Dyt_ayse Adileeee demekki çok haraketli olmaları suya taleplerini artırıyor çok teşkkür ederim herkese cevapları için aynı dönemde olan bebeklerin su tüketimlerinin az çok aynı olduğunu öğrenmiş oldum