DorukMoMM ebz09 Ay hiç memnun kalmadım doktorların hepsi farklı konuştu birisi pansumanı 15 dk tut diyor biris 1 buçuk saat diyor birisi 1 hafta sonra duş al diyor birisi ertesi gün alabilirsin diyor çok saçma birbirinden haberleri yok heralde
DorukMoMM ebz09 doğumdan sonra 20 gün altim açık kalacak dediler kontrole geleceksin vs demediler anca 6 hafta sonra gel denildi yani dikişler ne durumda kontrol edelim vs olmadı anca doğur gönder peşindelermis