Gzde07 bir yerde bir şeyler var demek ki bulabilmek için elinden geleni yapıyorlar. Size ve bebeğinize zor ama inanın normal görünüyor her şey deyip yollamalarından iyidir. Bende aksine bir şey varsa normal hastaneye hiç gitmem hep eğitim araştırmalara giderim. Bir şey yoksa hastane boşuna neden benimle vakit kaybetsin. He birde mesela çocukluğumda bana da olmuştu en az 2 ay her gün kan idrar kültür vermiştim hasekide bacak kadar boyumla ezbere biliyordum her yeri. Her şey normal görünüyordu ama bir şey vardı. Her bölüme de gittim. Sonunda deneme yanılma da olsa şifa buldum. Allah şifa versin size de bol dua edin kalbinizi ferah tutun. 🌸