Zelisblt Agustosbocegi evt oluyor orası ayak yeri çünkü ama emniyet kemeri var zatn bağlarsanız hiç bir sorun yaşamazsınz :)
Urazinannesi2808 Begum26 bende bunu araştırıyordum tam geriye yatabiliyor mu ? Bir de terletiyor mu acaba ? Bizim yaza gelecekte ek gıda serüvenimiz 🥰
Begum26 Urazinannesi2808 evet yatabiliyor terletme de olmuyor zaten üstünde bi dönem sonradan çok oturmuyorlar sıkılıyorlar 😊 bizim de ek gıdamız yaz döneminde idi