KahramanAnne kızım 9 aylık. Ve inanılmaz derecede hareketli bir çocuk. 1 saniyesi yok. Benim mama sandalyesi alırken ilk önce oturup oturmayacağı konusunda endişelerim vardı. Çünkü çok sıkılgan aynı zamanda.
İlk önce bime gelen mama sandalyelerinden aldım. Çok oturmasa da beklediğimden fazla durdu. Yani amacını gerçekleştirdi anca. Yemek yedik ve kalktık. Birkaç zaman sonra durunca kiwi marka mama sandalyesi almaya karar verdim. 400 küsür liraydı. Birçok fonksiyonu vs. Var işte. Ondan önce iş arkadaşımın kızının ondan vardı. Onda denemek istedim. Ona göre alayım dedim. Ve asla oturmadı. Sürekli ağladı. Tepsisi ve oturma kısmı çok dardı. Sıkıldı baya. Bir de içinde kayboldu resmen baya büyük kalıyor o tarz mama sandalyeleri. Ve vazgeçtim sonunda. İkea antilop almaya karar verdim. Ve iyi ki dedim. İçine minder aldım. Ve çok rahat bir şekilde kullanıyoruz. BLW yapıyoruz ve ortalık fazla batıyor her seferinde. Temizliği vs. Çok rahat. Ayrıca kalkmaya çalışıyor arada hiç de öyle düşecek gibi falan olmadı. Sallanmıyor bile yani. Benim mama sandalyesi kullanma amacım yemek yiyip kalkması. Öyle yatması vs. Benim için önemli değil. Yatarak yemek yiyecekse yerde de yatar yani. Saatlerce onda vakit geçirmiyor. Yemek işini halledip kalkıyoruz. Benim için yeterli.