Ceyda Düvenci’nin yaptığı bir başkaldırıdır. Nasıl sünnet düğünü yapan,oğlunu kıyafetiyle kapı kapı dolaştıran insan hem reelde hemde sosyal medyada tebrik yağmuruna tutuluyorsa o da ince bir mesaj vererek bunu göstermiş benim fikrimce.. ben yaptığını verilmek istenen mesajdan dolayı doğru buldum. Bende bir erkek annesiyim doğduğunda hastaneden çıkmadan sünnetini yaptırdım. Büyüdüğünde kutlama , düğün ya da sünnet kıyafeti giydirmek gibi bir niyetim yok. Sünneti sağlığı için yaptırdım. Erkekliği elalemi ilgilendiren bir durum değil açıkcası..🤨