zeynepolurmu Ben oğluma sünnet düğünü yapmayı düşünmüyorum ama yapana saygım var, kızım olursa da regl olduğu zaman paylaşım yapmam ama ayıp olduğunu günah olduğunu kesinlikle katılmıyorum bu hatta bence gayet güzel bı paylaşım olmuş eskiden regl olan kızlarimiza tokat atarlarmis ayiplarlarmis ama erkeğe gelince pipini göster oğlum,sünnet yapalım oynayalım. Kadınlar artık regl olduklarını saklamamali ve petleri siyah poşete koymamali bence Ceyda Düvenci bu yönde insanları etkilemek istiyor.