Ferhunde SumeyyeMtl can bebe dene bide kuzum ben bütün bezleri denedim en son can bebe de memnun kaldım can bebe hiç sızdırmıyor içindeki ince lastiği çıkartıyorum iz yapmasın diye ona rağmen sızdırmıyor
3melek1anne Kerem-123 belki bir üst numarayı kullanmanız gerekiyordur ben hiç problem yaşamadım 12 saat bile kaldığı oldu
Aybk SumeyyeMtl bilmiyorum deneyin dilerseniz ben giydirdik ten sonra lastiklerini mutlaka düzeltiyorum külot ta da normal bezdede
Ebnifa SumeyyeMtl ben prima kullanuyorum kizim 6 bck kilo ama geceleri 4 numara takiyorum bnimki bi yapmaya cok yapiyor. 4 numarada sikinti olmadi. 3 numarada bile tasirmisti 6 10 kilo arasi 3 numara
EsraEfee Bezi aldiginiz yeri degistirip bi daha deneyin isterseniz. Ben netten kendi sit3sinden aliyordum bi siki ti yasamadim. Mahallede bakkaldan aldim sizdirdi. Sahte yada tarih olayi mi bilmiyorum.
Asel SumeyyeMtl bende 8 aydık kullanıyorum küçük gelmeye başlayınca sızdırma yada taşma yapıyo kendileri de bunu bi yazılarında paylaşmıştı numarayı büyüttüğünde hiç bi sorun kalmaz
Beren SumeyyeMtl valla canım bebekler hareketlendıkce her bezde olur o bıraz sıkı yap bel kısmını bıde bebegın poposunu tam oturtur beze buyudukçe baglaması zor oluy cunku
Beren SumeyyeMtl birde bızde 5.5 aylıgız ben 4 numara aldım artık belden sıkıyorum popoyu tam otuttruyorum sıkıntı yapmıyo
Azraemirefe SumeyyeMtl sıvı yapıyor ve baya yapıyor genelde belden geçiyor bazense cisi geçiyor zibina primada korumadi
Azraemirefe SumeyyeMtl ben primanin külot bezinide kullandı ondadaa aynısı oldu yine geçti bu arada 4 no kullandığım hâlde sanırım böyle gitcek