SumeyyeMtl Bizde sleepy kullanıyorduk. 3 numaraya kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım ama sonrasında ya arkadan beline çıkıyordu ya da önden belinden yukarısına kadar çiş çıkıyordu. Hergün 3 defa kıyafet değiştiriyorduk. Sonunda sleepyden molfixe geçtik ve çok memnunum 👍