Gy1 benim kızımda 1 aylık şuan o da öyleydi gaz sancısından dolayı uyaniyodu sürekli doktor damla verdi en azından eskisi gibi değil şuan çok şükür ve sürekli meme de uyuyo bende ona bi çözüm bulamadım bu sefer sütüm kesilcek diye korkuyorum o yüzden aynı zamanda da sağıyorum ki sütüm kesilmesin