Gy1 banada dediler için uyur birşey olur düşürürsün gösümde kolun yorulur tutamazsın inan hissediyorsun kımıldamasını bile 2 saat anca uyurdum gunde şimdi kızım yat dıyorum nerde 7 aylık şuan istemiyor yatmak alışmıyorlar alışırmış yalan al tatlım yatır yanında ben reflu yatagında yanım da yatırdım 4 aylık olana kadar şimdi beşikte aynı odada yatıyoruz içinden nasıl gelşyorsa oyle yap özlüyorsun sonra dinleme kimseyi