Nlngucluel B007 ben kullandım cm mevet tabi biraz faydası oldu ama emzirmeye dikkat et yıka emzirmeden önce sonra sur 5 dk kadar hava alsın iç çamaşırı öyle kapat
B007 Yasemnakca inşallah canım valla isyan derecesine geldim 6 ay bebeğimi göğsüme yaslayamadım emzirme işkenceydi allah kimseye yaşatmasın
Bilgedefne14 B007 benim sürekli yara olduğu için ben çok kullandım canım.. Bi sorun yaşamadım sadece emzireceğin zaman güzelce yıka
Tugcecakir Zeynebinannesi görürmüsümüz bilmiyorum baya olmuş yazalı ama benim 15 aylık kızımdada egzama var işe yarıyormu kantaron yağı bende sarı kantaron yağı var işe yarar mı?
minnoscan Tugcecakir benim de 10 aylık kızımda egzama var siz ne yaptınız kullandınız mı geçti mi? Umarım geçmiştir🌸
Tugcecakir minnoscan malesef geçmedi 21 aylık hala egzaması var. Kullanmadığımız şey kalmadı. Hergün banyo yapmak iyi geliyor doktor demişti.