Rucan B007 hamileyken başladım sürmeye yara olmadan ufak çatlaklarla geçirdik ama yaraysada sürebilirsin çok faydalı
adatrkmn B007 hangi kremi sürsen de açık bırakman lazım kuru kalıcak oralar kabuk tutup soyulacak anca öyle iyileşiyor tahin yağı da sürdüm ben kantaron da
B007 adatrkmn canım şuab iyi mi peki :( benim göğüs yarama benzeyen senşn gibi bi iki kişi daha var yok, mahvoldum ben gerçekten okutcam bugün gidip neler deniyorum olmuyo açık gezicem dediğin gibi
Nekwa B007 ben de senin gibi çıldırdim iste araştırdim netten buldum aldim hemen shiffa shiffa home marka bendeki Aynı gun etki etti strec sar bide üstüne ben aventin kalkanini kullandim birde
adatrkmn B007 canım şuan benimki iyi gibi 3ay 18günlük bebek çekiyorum düşün.kuru tut bizim gıbı olana nemli olması daha kötü yapıyor.oraşar kuruyacak kantaron ve tahın yağını sür yumuşasın ama nemli kalmayacak 👍inşallah fayda görürsün
Erda B007 bende saydıklarınızın bir çoğunu denedim kantaron yağından fayda gördünüz mü 2.5 ay olacak geçmedi sağımdan dolayı böyle oldu
B007 Erda egzama mı oldu sizinde yoksa ucu mu yara sadece ben 6 ay çektim ona göre yardımcı olmaya çalışıcam:( kantaron işe yaramadı
Erda B007 ucunda birşey yok kahverengiyle ucunun birleştiği yer anlatabildim mi bilmiyorum ben fazla sağım yaptım iyileşmeden o yaptı sanırım
B007 Erda eğer ucu ve kahverengi yeri birleşimi ise göğüs Kalkan’ı kullan canım ben onu öneririm benim egzama oldu kahve kısmın tümü neler öektim anlatamam kanser oldum sandım hatta kaç cerrah kaç cildiye kaç krem. Fito krem var günde 4 kere onu kullanıp göğüs kalkanı tak bebeğe vermeden yıka ılık su ile. Hava alması lazım o bölgenin göğüs pedi kullanma. Bu kantoron yağı filan ucu çatlak oluyo ya canım onun için sürülüyo senşn anladığım kadarıyla tahriş olmuş fito krem en iyisi diye düşünüyorum bebeğe meme vermeden mutlaka ılık su ile yıka 1 hafta bu şekilde kullan. Mümkün olduğunca meme de krem fazla kalsın gece tamamen üstsüz yat krem sür Allah’ın izniyle inşallah geçer
Erda B007 gümüş kapak avent gögüs Kalkan’ı lonsinoh gündüz evde üstsüz gezme gece açık bırakma hepsini yaptım dünden beri kantaron yağı kullanıyorum sanki fayda ediyor gibi
B007 Erda canım eğer kantorn iyi geliyosa sadece onu kullan bence ve sürekli üstsüz gez evde ben dediğim gibi 6 ay çektim en son 1 ay tamamen üstsüz gezdim hiç bi şey sürmedim öyle öyle yavaştan geçti şükür bitti çok iyi anlıyorum inşallah biran önce kurtulursun emzirmekten asla vazgeçme bana kaç doktor emzirmeyi bırak dedi ama çok şükür devam ettim bebeğimi emzirdim
B007 Yasemnakca ucu mu yara senin de canım kaç aylık bebek doğru emziriyosun dimi genelde uçtaki yaralar yanlış emzirmekten bi de ilk bebekse tıkalı oluyo ya uçlar tam açılmıyo Çatlıyo ondan oluyo
Yasemnakca B007 ikinci bebeğim benim ilkinde de olmuştu çünkü göğüslerim çok hassas😑 emzirme pozisyonumda yada bebeğim ağzına almasınsa sıkıntı yok. emzirmediğim dönemde bile çamaşırımın kenarı hafif sertlikte değse yara olurdu🙄 bebeğim 2 buçuk aylık. Bizim eczacımız bi krem yapıyor bi kaç kremi karıştırıpda. Onu kullandım çok iyi geldi bi günde toparlıyor çatlakları. Bi çok arkadaşıma da tavsiye ettim onlarda çok beğendi.
B007 Yasemnakca benim de ikinci de olur mu :(( şuan gerçekten çok korktum hassas çünkü inçe derim 6 ay çektim faciaydı nefes alamıyodum çeken bilir evimi bile süpüremiyodum çok ağırdı gerçekten, problem kimseninkine benzemiyordu bi de bu süreçte kullanmadığım kalmadı allah annelerin yardımcısı olsun anne oldum anladım gerçekten 😐
Yasemnakca B007 olmaz inşallah 🤷 neden ev süpüremiyordun anlamdım benimki sadece emzirirken çok acıyordu. Ağlayarak emziriyorudum
Ayse92 B007 ben hep kullandm yanımda kantaron şişesiyle geziodm her emzirmeden snra meme ucuma sürüp o şeklde kapatıodm hiç bi zamanda silip yıkayıp bebeğe vermedm zaten meme kantaronu emiodu
B007 Yasemnakca canım benim egzama oldu kahverngş kısmın tümünün egzama olduğunu düşün aşırı tahriş oldu allahım benzetmek gibi olmasın paget hastaları var internwtten bak bildiğin tüm göğüm öyle oldu mahvoldum ben 6 ay öldüm ölüdüm dirildim sadece emzirirken acımıyodu yani