bustek öncelikle aşı karsıtıyım diye post acmamdım, ha ası olmak istemeyenlere de saygım sonsuz. Ası olmak istemeyen birine de zorla ası olsun diye sizin gibi örnekler de vermem. Ben aksine aşıyı savunanlardanım ama burada bahsetmek istediğim şey çocuklarımızı nasıl koruycaz, ası olup yine aynı şekilde evden cıkmayacaksak , sonucunu bilmediğimiz aşıyı olmak mantıksız geliyor her şekilde de ben evden çıkmamış olacağım. Bana bilimsel açıklamalar yapmanıza gerek yok ben de sağlıkcıyım çok iyi biliyorum . o zaman ben de sizi sunu söyleyeyim bir ası 4 faz aşamasından geçer, 3. fazı tamamlamış bir ası ne kadar güvenli olur ? Çinde alışan sağlıkçılar açıklama yaptı insandan insana bulaştığınızı biliyorduk ama sustırulduk diye, peki Bu virüs çinde çıktıysa milyarlarca nüfusa sahip Çin neden kendi ülkesini asılamadı. Neden onların asısına güveniyoruz peki? Kuzenlerim Yengem kendim ailemin çoğu sağlıkçı ve pandemi yoğun bakımda çalışıyorlar merak etmeyin herşeyi çok iyi biliyorum ama herkes sizin gibi düşünecek diye bir şey yok. Ben çocuğumu düşünüyorum ası olup olmamak değil sorun, çocukları nasıl koruyacagız?