Mms06 Fatmaerdem kusma konusu da peynir gibi yarıyor demek ki fazlasını atıyor eğer fışkırarak sulu kusar ve kusmuğu kokarsa ekşi ekşi o üşütmüş demek bir de tavsiyem burnunu kontrol et eğer burnu tıkalı ise emmek istemez bebek
aylindgnshn Fatmaerdem aynı durumu yaşadım çıldıracaktım artık dr sordum elini yemesi açlıktan değil diş belirtisi başlar bu aylarda normal dedi petnir kıvamlı kusması yaradığı anlamına geliyor eğer aç diye devamlı emzirisen fazlalığını atar kusurak
ozgelin Aç değil gaz olablir bebekelr sadce açken ağlamaz kendilerini avutmak içinde emeer emmek ister..sancısı olablir.. bizde de öyle bi dönm vardı